عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: باید وزن اقتصاد خرد در ادبیات اتاقها بیشتر شود و ۶۰ درصد منابع اتاق بازرگانی به اقتصاد خرد برسد این در حالی است که ساختار به گونهای است که اتاق رهنمون به سمت اقتصاد کلان شده است.
وی با بیان اینکه کسب و کارهای نوین جایگاهی در اتاق بازرگانی ندارند اظهار کرد: این جایگاه باید گسترش یابد و جایگاه مخصوص برای آن داشته باشد و افرادی در این جایگاه قرار بگیرند که از کسب و کار نوین حمایت کنند.
شکرخدایی ادامه داد: ساختار اتاق برحسب کسب و کار سنتی چیده شده است و اثری از کسب وکارهای نوین در آن مشاهده نمیشود.
عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه چالش اصلی عدم توسعه نیافتگی اقتصاد به دلیل کمبود شفافیت است، خاطرنشان کرد: چالش توسعه شفافیت باید از اتاق شروع شود و علی رغم کارهای خوبی که صورت گرفته باید گامهای بیشتری در این مسیر برداشته شود.
بیشتر ببینید . . .
-
“کیفیت خودروها از نگاه مردم؛ صدای شما،پیام ما به مسئولین!
-
مشارکت مدنی و توسعه فناوری به مدیریت کاهش کربن کمک میکند
-
در اجلاس کاپ 29 بر تقویت دیپلماسی اقلیمی تاکید شد
-
مکانیسم تسهیلات سبز و تشویقی در حوزه محیط زیست با همکاری بخش خصوصی طراحی میشود
-
کارشناسان در بررسی صمت از الزامات جذب سرمایه به کشور :تا FATF حل نشود، سرمایهگذار نمیآید